De drukste periode - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Bob Dungen - WaarBenJij.nu De drukste periode - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Bob Dungen - WaarBenJij.nu

De drukste periode

Door: Bob van den Dungen

Blijf op de hoogte en volg Bob

20 Juli 2017 | Nederland, Kamperland

Het wordt maar drukker en drukker. Er is geen activiteit die maar schaars bezocht is. Zelfs de vrije dagen op het park voelen eigenlijk niet aan als vrije dagen. Je wordt overal herkent en even rustig een duik nemen in het zwembad kan niet, want dan willen kinderen met je zwemmen of van de glijbaan. Om echt even rust te hebben moet je van het park af gaan dus één keer in de week even rustig een terrasje pakken in Goes of Middelburg, of een dagje lekker op het strand liggen, is eigenlijk wel nodig. Het is misschien vervelend of onrustig om zelfs op je vrije dagen overal herkent te worden en dat er door de kinderen verwacht wordt dat je ze aandacht geeft. Maar eigenlijk is het ook wel weer een hele waardering, er is een team van ongeveer 10 man aan het werk maar ze willen toch even met jou een spel spelen of een keer van de glijbaan. Het geeft wel het gevoel dat je je werk goed doet. Al met al is het toch wel redelijk chaotisch en soms stressvol met de drukte van alle kinderen en gasten. Daarnaast zijn er nu ook jongens en meisjes tussen de 14 en 18 die toch wat lastiger kunnen zijn en minder gehoorzaam zijn. Die ook wat meer problemen veroorzaken, maar toch is het ook weer leuk want hierdoor blijft je werk weer divers omdat je switched in de leeftijden tussen de gasten, dat houdt dus in dat je ook activiteiten doet voor oudere zoals een disco of een slaapfeest met horror films. Ik heb het nog super naar mijn zin maar ik kijk toch stiekem wel een beetje uit naar de periode dat het iets rustiger wordt.