Start van het hoogseizoen - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Bob Dungen - WaarBenJij.nu Start van het hoogseizoen - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Bob Dungen - WaarBenJij.nu

Start van het hoogseizoen

Door: Bob van den Dungen

Blijf op de hoogte en volg Bob

06 Juli 2017 | Nederland, Kamperland

De drukte is begonnen. In plaats van dat we 's ochtends met 15 tot 20 kinderen zitten zijn er nu soms wel tot de 80 kinderen bij het knutselen. Een heerlijk begin van de dag, de tijd is er eigenlijk niet eens om moe te zijn. Als de knutsel om half 11 begint en al de kinderen komen de zaal binnen stromen dan krijg je spontaan energie van al de enthousiaste en vrolijken kinderen. Hoe veel waardering je krijgt voor de kleine dingen die je doet is prachtig om te zien. Of de bedankjes die de ouders je geven aan het einde van hun vakantie. De woorden "ik ben zo blij dat onze kinderen het bij jullie zo naar hun zin hebben gehad, wij komen volgend jaar zeker terug naar dit park". Het werk is vaak zwaar door de lange dagen, van 's ochtends 10 uur tot soms in de late avond uren en dit dan met drukke enthousiaste vrolijken en soms ook vervelende kinderen. Maar de waardering die je achteraf krijgt en de energie die de kinderen naar je overbrengen maken dat allemaal gelijk weer goed. Daarnaast zijn het wel leuke activiteiten die je doet ,ook nog met leuke collega's en een goede sfeer op het park. Ja op deze manier is het hier heel goed vol te houden in Zeeland.