Eerste weken - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Bob Dungen - WaarBenJij.nu Eerste weken - Reisverslag uit Kamperland, Nederland van Bob Dungen - WaarBenJij.nu

Eerste weken

Door: Bob van den Dungen

Blijf op de hoogte en volg Bob

22 Juni 2017 | Nederland, Kamperland

Mijn eerste 2 weken in Zeeland zitten er op. Ik ben heel warm ontvangen en wordt door veel kinderen herkent omdat ik hier vorig jaar ook geweest ben. Het is nog redelijk rustig omdat het het voorseizoen is. Alleen de vaste gasten zijn er en nog geen vakantiegangers. Vanaf volgende week wordt het een stuk drukker. Vanaf dan beginnen de vakantie, er komen dan veel gasten uit Duitsland en België. Het is wel fijn dat het nu nog rustig is want dan krijgen wij als team zijnde even de tijd om aan elkaar te wennen, in het ritme te komen, alles duidelijk uitleggen oftewel ons voor te bereiden voor het hoogseizoen. Ik kijk erg uit naar het hoogseizoen en hoop dat we de kinderen een top vakantie kunnen geven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bob

Recreatieteam, vakantiepark, RCN de Schotsman

Actief sinds 28 Sept. 2017
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 2034

Voorgaande reizen:

08 Juni 2017 - 08 September 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: